top of page

תקנון האתר

 

האתר הינו חנות וירטואלית המופעלת על ידי עלמא מוצרים לגיל השלישי (ע.מ 035969260 ( להלן: "עלמא"   בכתובת  : www.almali.co.il

"עלמא" מעמידה לקהל לקוחותיה אתר המספק תוכן ,הזמנות ,שירות ,ומשלוחים.

 

1.תוכן כללי

א.   תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב בינך כמשתמש באתר "עלמא"  (להלן: "המשתמש") ובין "עלמא". הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר ועל כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר, אנא קראו תקנון זה במלואו ובעיון. כותרות התקנון והסעיפים הנן לצרכי נוחות בלבד. 

ב.  גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון אותו אתה קורא כעת. אם אינך מסכימ/ה לתנאי מתנאי התקנון, את/ה מוזמנ/ת להימנע משימוש באתר.

ג. "עלמא" רשאית לשנות את התקנון, לבטלו ו/או להחליפו בכל עת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וכן לפי הוראות כל דין. בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון לבין הוראות תכנים אחרים באתר, יגברו הוראות התקנון.

 

2. השימוש באתר

א.  השימוש באתר "עלמא" נועד למטרות פרטיות בלבד.

ב. "עלמא" שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות הרכישות מכל מוצר פר לקוח

 3. אספקת ומשלוחים

א. ככלל, זמן האספקה המשוער הינו 7 ימי עסקים 

ב.   זמן האספקה זה הינו מרגע אישור קבלת ההזמנה, ובשעות הפעילות של "עלמא". בישובים מרוחקים מאזור המרכז אשר שליחינו מגיעים אליהם בתדירות נמוכה, יתכנו עיכובי אספקה של 1-2 ימי עסקים נוספים על זמן המשלוח הנקוב. ויתכן עלות נוספת במשלוח

באזורים מרוחקים כולל אך לא מוגבל לאזורים מבודדים או אזורים צפונית מחיפה או דרומית מבאר שבע.

ג.  אין משלוחים לאילת, או אזורים המוגדרים אזורי עימות, הרשות ,או מחוץ לגבולות המדינה  או אזורים שבהם חברת השליחויות אינה מגיעה, אתר "עלמא" אינו מספק מוצרים או שירות מחוץ למדינת ישראל  

ד. המוצרים המוצגים באתר "עלמא" עשויים שלא להיות זמינים באופן מידי או לא זמינים כלל כתוצאה  של מחסור במוצר, הודעה תשלח ללקוח. 

4. השלמת הרכישה באתר

פעולת הרכישה תאושר רק עם קבלת אישור עסקה מחברת האשראי, באמצעותה שולמה התמורה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה באתר "עלמא" על ידי המשתמש.

 

5 .  ביטול הזמנה

א. "עלמא" רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל כל הזמנה או למנוע ממשתמש שימוש באתר או לרכוש מוצרים באתר, באמצעות חסימתו, לרבות, (ומבלי לגרוע) בכל אחד מהמקרים הבאים:

א. המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין ו/או הפר תנאי מתנאי תקנון זה.

ב. המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע באתר "עלמא" או מי מטעמה  בפעילות התקינה של האתר או בכל צד שלישי.

ג. המשתמש מסר פרטים שגויים או מטעים.

ד. במקרה ונפלה טעות בתיאור המוצר או במחירו. 

ה. אם יתברר כי ביצוע ההזמנה היה כרוך בביצוע פעולה לא חוקית או מנוגדת לתנאי התקנון.

ו. הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתימסר למשתמש בטלפון או הודעת ווצאפ ואו בכתב לכתובת דואר אלקטרוני המעודכנת אצל החברה, על פי שיקול דעתה של החברה.

 

6. מלאי ציוד / ביטולים

המשתמש מודע ומסכים לכך כי על אף מאמצי "עלמא" לוודא שהאתר עדכני בכל עת, לעיתים ייתכן שמוצרים מסוימים המופיעים באתר יאזלו מהמלאי ו"עלמא" אינה מתחייבת כי מוצר מסוים נמצא בכל עת במלאי. "עלמא" אינה מבטיחה קיומו של מלאי מספק בכל העת, ואין להסתמך על כך.

 

7.  מדיניות ביטולים והחזרות

 א. מדיניות הביטול (למעט מוצרים המוחרגים על ידי משרד הבריאות), כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שתוקנו מכוחו ("דיני הגנת הצרכן") ואין באמור בסעיף שלהלן לגרוע ממנו.

ב.   ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

ג.  מטרת הוראות מדיניות זו להציג את התנאים לביטול עסקאות רכישה של מוצרים אשר נרכשו אך ורק באתר האינטרנט של החברה וכן את אופן החזרת המוצרים שנרכשו.

ד. בהחזרת מוצרים, כמו ביתר פעילותה, דואגת "עלמא" לפעול בהתאם להוראות הדין, לרבות דיני הגנת הצרכן ונהלי משרד הבריאות.

ה.  ביטול עסקה

ה 1. משתמש שבחר לרכוש מוצר (להלן: "הרוכש") באתר מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.

ה 2.  הרוכש יהיה רשאי להחליף או להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים הזו, חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן: "החוק") ונהלי משרד הבריאות.

ה 3. למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת המוצרים שהחוק ונהלים שונים של משרד הבריאות אוסרים על החזרתם:

(א) ציוד רפואי מתכלה כגון מוצרי ספיגה והיגיינה , טובין שיוצרו בהתאמה אישית ובמיוחד עבור הצרכן , מוצר שהורכב בבית הלקוח , מלבד במקרים של טעות במשלוח או תנאי הובלה לקויים., מוצר ללא אריזתו המקורית 

 ה 4.  בהתאם לחוק, זכות הביטול תעמוד לרוכש למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר.

 ה 5. על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים, שגילם 65 ומעלה ועולים חדשים רשאים לבטל עסקת מכר מרחוק (עסקה שנעשית ללא נוכחות משותפת של שני הצדדים לעסקה) תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת הנכס או המסמך המסכם את פרטי העסקה. אפשרות זו תינתן ללקוח רק אם ההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העסק ללקוח בטלפון או בצ'אט (דוא"ל אינו נחשב "שיחה"). אזרחים ותיקים המבקשים לבטל עסקה יידרשו להציג תעודה רשמית (כגון תעודת זהות או דרכון) המעידים על גילו. ניתן יהיה להציג את התעודה בדואר ישראל או דואר אלקטרוני.

ה 6. באם עבור הלקוח ביצע עסקה בני משפחה  או מי מטעמו יחולו עליו 14 יום כמקובל בחוק ולא 4 חודשים

ה 7.  רוכש המבקש לממש זכות זו, נדרש להודיע ל"עלמא" על ביטול העסקה של רכישת המוצר ובה ימסור את הפרטים הבאים: שמו המלא, מס' תעודת הזהות, שם המוצר, תאריך הרכישה, אמצעי התקשרות עימו וכן (להלן: "הודעת ביטול"). כמו כן, בכל מקרה של ביטול עסקה, יידרש הרוכש להציג ל"עלמא" בהודעת הביטול, גם העתק חשבונית, סרט קופה, או פתק החלפה המעידים על עצם ביצוע העסקה עם החברה או – ככל שהלקוח מציין שאינם בידיו, כל הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

ה 8.  הרוכש יעביר את הודעת הביטול

(א)  בשיחת טלפון לשירות הלקוחות למספר :

052-331-3318

(ב) באמצעות דף "צור קשר" באתר

 ה 9. בביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה במוצר שסופק למוצר שהוזמן, איחור באספקה או כל הפרה אחרת מצד אתר "עלמא" באספקת המוצר, תחזיר "עלמא"  בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום נוסף.

 ה 10. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר תחזיר "עלמא" בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום כלשהו,

למעט דמי ביטול בסך 80 ש"ח דמי ריענון המוצר + עלות המשלוח  או ע"פ המצוין בחשבונית מס קבלה  שקיבלת ומבלי לגרוע מיתר זכויותיה בהתאם להוראות החוק. עלות ההחזרה של המוצר ל"עלמא"   תחול על הרוכש ותשולם על ידו. 

ה 11.  החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את הרוכש אם הוחזר המוצר בהתאם לסעיף 7, כשהוא לא תקין, לא שלם או לאחר שנפגם. 

ה 12 . אופן החזרת התמורה.

ה 13. החזרת התמורה ששולמה עבור המוצר במקרה של ביטול עסקה תהיה בהתאם להוראות החוק, ובכפוף לתנאים הבאים:

ה 14. ככל שדרשה זאת "עלמא" - הציג הרוכש חשבונית, המעידים על ביצוע עסקת הרכישה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

ה 15. החזרת התמורה תיעשה באופן שנעשה בו התשלום. כך למשל:

 ה 16.  רכישה שבוצעה במזומן - החזרת התמורה תהיה בשיק מזומן כמתן הוכחה שקיבל כספו

ה 17. רכישה שבוצעה באמצעות שיק - אם נפרע השיק, החזרת התמורה כאמור תהיה בשיק תוך חמישה ימים מהמועד שנפרע .

ה 18. רכישה שבוצעה באמצעות כרטיס אשראי - אם חויב כרטיסו של הרוכש תושב התמורה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי וככל שלא ניתן לזכות את כרטיס האשראי תושב התמורה בשיק כמתן הוכחה

ה 19. התמורה שתוחזר תהיה בגובה הסכום ששולם עבור המוצר שנרכש בניכוי דמי ביטול כדין. 

ה 20. מועד החזרת התשלום יהיה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, כלומר במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר מ-14 (ארבעה עשר ימים כולל שישי שבת ) ממועד הביטול. 

ה 21. החזרות יש לתאם ולשלוח לכתובתינו: הרב יצחק ניסים חולון

ה 22. במקרה של החזרת המוצר, יש לפנות תחילה ליניב לאישור ההחזרה , ולתיאום ההחזרה:

ה 21א . העברה אישית או ע"י שליח לכתובת :הרב יצחק ניסים 3 חולון  (שעות פעילות: בימים א-ה בין השעות 14:00-18:00 יום שישי שבת סגור .) בתאום מראש בלבד 

 ה 22.  ניתן להחזיר ל"עלמא"  , תוספי מזון, מוצרי מזון או תכשירים רפואיים אך ורק בטרם יצא המשלוח לבית הצרכן או ככל שהמוצר לא נמסר ללקוח. לפי הנחיות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר תוסף  או תכשיר לאחר שנמסרו ללקוח.

ה 23. לא ניתן להחזיר מוצר הדורש התקנה והתאמה אישית בבית המזמין ו/או לבטל את העסקה לאחר שהותקנה (כגון מיטה סיעודית, כורסה וכדומה קלנועית הליכון ,רולטור ).

אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, או מאמר באתר "עלמא" משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות ו/או רוקחות וכיו"ב. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מגורם רלוונטי מוסמך.

 

8. אישור התקנון 

בעת ביצוע הרכישה, מצהיר המשתמש כי הוא מודע לתקנון האתר ולכללים החלים על רכישת מוצרים באמצעות אתר "עלמא". כמו כן, מצהיר המשתמש שהוא מכיר כללים אלה, מסכים לתחולתם על פעולת הרכישה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד "עלמא" ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות "עלמא" ו/או מפעילי האתר על פי תקנון זה.

 

 9. ביטול אספקת מוצרים על-ידי החברה

א. במידה ויתברר לחברה כי אינה יכולה, לספק את המוצרים לרוכש במקום מגוריו, בשל נסיבות שלא ניתן היה לצפותן, תהיה "עלמא" רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש.

 ב. במידה ובוטלה העסקה, כאמור לעיל, תשיב "עלמא" לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

 

10. מידע באתר

 א. באתר ניתן למצוא מידע המתפרסם על ידי החברה ו/או ספקים ו/או גופים העובדים עימה, דוגמת כתבות, מאמרים, פרסומים וכיו"ב. החברה משקיעה מאמץ רב כדי לדייק באיסוף המידע. עם זאת, מביעה התנצלות מראש אם חלילה, נפלו בו בתום לב טעויות, שיבושים או אי-דיוקים. ניתן לשלוח תיקונים במידה ונמצאו בצור קשר  

ב. תכונות, דגמים, עיצוב, צבעים או חזות של מוצרים המתוארים או מוצגים באתר, לרבות כל תמונה או הצגה של מוצר הכלולים באתר, הינם לצורכי המחשה בלבד, אלא אם נאמר מפורשות אחרת.

 

11. מדיניות פרטיות

השימוש באתר כפוף למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.

א. "עלמא" פועלת בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981 ("החוק"). על מנת לספק למשתמש את השירותים, על החברה לאסוף על המשתמש "מידע אישי" או "מידע" (כהגדרתו בחוק). מדיניות פרטיות זו מתארת את סוגי המידע שאנו אוספים על המשתמש, מטרות איסוף המידע והשימושים שיעשו בו, הגורמים שעמם "עלמא" משתפת את המידע והאופן בו היא מגינה על המידע. 

ב. אין על המשתמש כל חובה חוקית למסור את המידע האישי שלו, אולם באם יימנע המשתמש ממסירת פרטים אישיים מסוימים, ייתכן ו"עלמא" לא תוכל לספק למשתמש את המידע או השירותים המבוקשים.

ג.  "עלמא" לא תעשה כל שימוש בפרטי המשתמש ו/או פרטים הקשורים ו/או נובעים מפעילות המשתמש באתר למעט כאמור במדיניות זו. בעצם הגלישה באתר ושימוש בשירותי האתר, מצהיר המשתמש כי ידוע לו והוא מסכים שהחברה תאסוף את המידע האישי שלו ותעשה בו שימוש כמפורט להלן:

ד. בעת ביצוע הזמנה של מוצרי "עלמא", יידרש המשתמש למסור לחברה פרטי זיהוי כגון שם, כתובת, טלפון, פרטי תשלום וכן את הפריטים להזמנה. החברה תשמור את היסטוריית ההזמנות של המשתמש במערכת ההזמנות הפנימית לצורך בירורים והענקת שירות.

ה. כאשר המשתמש פונה לשירות הלקוחות של החברה (כפי שנאמר בהודעת הפתיחה המוקלטת בעת פניה טלפונית למוקד) השיחות עם נציג "עלמא" מוקלטות לצורך בקרת איכות ושיפור השירות.

ו. "עלמא" עשויה להידרש למסור את המידע שמסר המשתמש עפ"י דין ו/או לפי דרישה של רשות מוסמכת; 

ז. "עלמא" עשויה לעשות שימוש במידע שמסר המשתמש כדי למנוע הפרות של תקנון זה ו/או שימוש בלתי מורשה או בלתי חוקי באתר ו/או בשירותי האתר ; 

ח. "עלמא" תשתמש בפרטי הקשר לצורך תקשורת עם המשתמש לרבות משלוח הודעות שירות. 

ט. שיתוף המידע עם צדדים שלישיים לצורך אספקת השירות: "עלמא" עשויה למסור את המידע האישי או חלקו לגורמים הבאים וזאת, בכפוף להתחייבות גורמים אלו לעמידה בהוראות החוק והגנה על המידע האישי ואלו הם: ספקי תשתית מחשוב לצורך שמירה וגיבוי הנתונים, לצורך ביצוע עבודות פיתוח של פונקציות ושירותים נוספים באתר; ספקים המספקים את המוצרים שהוזמנו לרבות חברות שילוח לצורך ביצוע משלוח ההזמנה לבית הרוכש; חברות כרטיסי אשראי וסליקה לצורך ביצוע תשלומים; גורמים אחרים המסייעים לחברה לספק למשתמש ו/או לרוכש את השירותים כאמור. כמו כן, "עלמא" עשויה להעביר את המידע של לקוחותיה בין חברות שונות המוחזקות על ידי החברה ו/או על ידי בעלת השליטה בה וכן ליועציה לצורך ניהול עסקיה.

י.   "עלמא" תאפשר גישה למידע רק לעובדים ו/או ספקים מהימנים הזקוקים למידע לצורך מתן השירות ובכפוף לכל דין.

יא.  למשתמש ידוע והוא מסכים בזאת כי כל הפרטים שמסר ל"עלמא" במועד הרישום לאתר ו/או הנובעים מפעילותו באתר ובכלל זה מידע שנאסף אודות המשתמש במהלך הגלישה, יישמרו במאגרי המידע של "עלמא" ו/או של ספקי החברה המפעילים את אתר "עלמא" עבורה. 

יא. "עלמא" תהא רשאית להשתמש בפרטים לא מזהים שיופקו מהמידע שנמסר על ידי המשתמש לצורך עיבוד מידע סטטיסטי, בחינת דפוסי השימוש באתר, שיפור ותחזוקת האתר והשירותים, וכן מסירת מידע כאמור לגורמים אחרים.

יב. ככל שהמשתמש "יסמן" אפשרות זו בתהליך ההרשמה לאתר, המשתמש מסכים לקבל דברי פרסומת ו/או מידע שיווקי מעל"מא והוא מאשר לחברה לשלוח אליו בכל אמצעי תקשורת, על פי שיקול דעתה של "עלמא", הודעות בקשר לפעילותו ו/או לפעילות האתר ו/או לפעילות אתרים אחרים מהקבוצה אליה משתייכת "עלמא".

  יג. מוסכם כי המשתמש רשאי, לבקש להיות מוסר מרשימת התפוצה של מקבלי הדיוור השיווקי של על"מא בכל עת ובמקרה כזה לא יישלחו למשתמש הודעות המהוות דבר פרסומת כהגדרתו בחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982.

יד. בקשות הסרה בפנייה בכתב ו/או בפנייה טלפונית יבוצעו עד 6 ימי עסקים.

 Cookies של פייסבוק, ככל שלא מותקן קבצי Cookies של פייסבוק על המחשב וכן, לשימוש במידע כאמור לעיל.

 

14. זכויות באתר

 א. כל הזכויות בתכנים ובתמונות המופיעים באתר, אשר מקורם בחברה ו/או מטעמה ו/או שהועברו אליה , לרבות זכויות יוצרים, זכויות הפצה וכל קניין רוחני אחר, שייכים במלואם ל"עלמא". מבלי לגרוע מהאמור לעיל, כל הזכויות בעיצוב האתר ובאופן העיבוד וההצגה של התכנים באתר שייכות במלואן ל"עלמא".

 ב. התכנים באתר נועדו לשימושו האישי של המשתמש בלבד, ואין לעשות בהם שימוש אחר כלשהו, לרבות שימוש מסחרי. אין להעתיק ו/או לשכפל, ו/או להעתיק ו/או להדפיס תכנים כלשהם מהאתר לצורך הפצה ו/או פרסום בדרך כלשהי, אלא בקבלת הסכמתה של "עלמא", בכתב ומבעוד מועד.

ג. סימני המסחר באתר הינם קניינה של על"מא בלבד. סימני מסחר המוצגים באתר מטעמם של מפרסמים כלשהם הינם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. אין לעשות שימוש בסימני המסחר בלא הסכמת בעליהם, בכתב ומבעוד מועד. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת המשנים את עיצובם או תפקודם או מחסירים מהם תכונות או מידע כלשהם.

 16. סמכות שיפוט

על סעיפי תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל וסמכות השיפוט תהא נתונה לבית המשפט תל אביב-יפו.בלבד

cancel

לייעוץ מקצועי
052-3313318

בשיתוף עם (8).png
  • Whatsapp
bottom of page